Nastavnička pitanja
Nastavničke kompetencije
Edina Međić
Iz dječije perspektive
U njihovim cipelama
Zašto djeca ne vole školu
Za razliku od učenja kroz igru, škola zahtijeva učenje samo po sebi. Djetetu rijetko ko objašnjava zašto su neka područja važna i z...
Dječija prava u BiH
Komplikovane procedure i podijeljene nadležnosti
U tekstu pred vama Edina Međić je provjeravala da li vlasti u Bosni i Hercegovini i u kojoj mjeri poštuju Konvenciju o pravima djet...
Mogli bismo pokrenuti reforme u vlastitim učionicama
Uočila sam da odmah počinju s radom i u učionici vlada prijatna, istraživačka atmosfera. Kad ne ide kako su planirali, ne odustaju,...
Nova čitanja
Povodom Dana učitelja i učiteljica
Moja čestitka
Niko nas ništa ne pita i naš poziv je na margini društvenih dešavanja, a ipak ustrajavamo u zakletvi. Je li iko svjestan važnosti u...
Obrazovna politika
Prilog javnoj raspravi o novim kurikulumim...
Razlike su minimalne
Svaki predmet posmatran je zasebno, čime se gubi osjećaj za realno opterećenje đaka. Nisu smanjeni sadržaji, a ne vidim ni razrađen...